dagens tanke

Så var jag här igen det var vääääääääääääldigt länge sedan jag var här.
jobbar heltid och lite till.
men nu ska det bara bli på mitt ordinarie jobb.
måste hinna med alla måsten när man har hus.
vi flyttade hit till till huset för snart ett år sedan.
och trivs jättebra.
det har hänt väldigt mycket, under detta året.
Vi bestämde oss för att bo in oss och känna av vad som skulle fixas och trixas.
för allt behöver inte göras på en dag.
kommer att lägga in bilder på huset och vad vi kommer att göra framöver.
för jag har saknat skrivandet.
nä nu ska jag ha en balja kaffe......
 
 
 
varmt välkommen att läsa om mig. och mitt göre
 
 
 
 
pussiluringar på er lalla

Kommentarer

Skriv din syn på saken här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din åsikt:

Trackback


RSS 2.0